czwartek, 11 kwietnia 2013

szczęście- post sponsorowany

ze mnie kipi, wylewa się na boki.
Jestem żoną, kochanką, przyjaciółką i matką dzieci NAJWSPANIALSZEGO CZŁOWIEKA POD SŁOŃCEM.
Wstaje jak tylko nasze dzieci jękna. Jest na nogach o 5. 30, żebym ja mogła dalej przerzucać swój gruby zad w łóżku. Przygotowuje mi dietetyczne śniadanie, gdyż dba o moją linię i zbędne kilogramy ( dysponuje kompromitującymi moją wagę zdjęciami). Od samego rana pozytywnie mnie motywuje i wspiera, że już nie wspomnę o ciągłych komplementach. Kwiatach, prezentach i w ogóle wszystkim, co czyni mnie najcudowniejszą kobietą na świecie.
Ponadto wynosi śmieci, robi zakupy, sprząta. Jest nieprzeciętnie zdolny, tryska dowcipem, zawsze jest w dobrym humorze. A do tego kipi seksapilem i jest zabójczo przystojny.
Jeżeli o czymś zapomniałam to tylko przez wrodzoną skromnośc, żeby inni/e mi aż tak bardzo nie zazdrościli/ły. No i żeby nie było im przykro, że ja mam takiego ideała, a one zwykłego "faceta".

To specjalnie dla Ciebie. Całuski ;**

21 komentarzy:

  1. Super prezent :) na pewno facet ideał dowartościowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba, powiedział, obiecał, że skoro dostosowywal się do poprzednich( jego zdaniem) szkalujacych postow to dostosuje się do tego, na co czekam!!

      Usuń
  2. Alez masz ideal w domu! Moj tez kochany i najwspanialszy na swiecie, tylko sprzatac raczej nie chce ;)
    A o co poprosilas meza? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nic on po prostu taki cudowny się urodził!! Serio

      Usuń
  3. Przeciez MR. AR to w 99% totalne przeciwieństwo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym była bliżej to musiałabym cię spoliczkowac!!:-) mój adam jest przewspanialy i nie jest żadnym przeciwieństwiem!!

      Usuń
  4. Zazdrość we mnie wzrasta ! Gratuluje takiego ideału w domu , bo u nas to zwykły facet siedzi hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZEPIĘKNY GEST Z TYM SPONSOROWANYM POSTEM!
    prawdziwe szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  6. już widzę, jak się twoja druga połówka rozpływa nad tym tekstem :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak:)Cudowna żona,cudowny mąż i cudowne dzieciaczki;)Piękni,szczęśliwy.Zawsze świetnie wyglądacie(fenomenalnie),zawsze emanuje od was szczęscie i spokoj:):)Fantastyczni!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ROZUMIEM, ZE MĄŻ SPONSORUJE TEGO POSTA HAHA :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny mąż :) ja też mam takiego więc nie zazdroszczę a gratuluję mądrego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mieć taką osobę przy sobie.
    Na pewno jesteś baardzo szczęśliwa.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. będzie jakiś diament za TAKI post? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No to zabawne!Pewnie Ci się śniło;)!Się uśmiałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super mąż, ale mój jest równie cudowny więc nie czuje zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Adam zdolny, to sie nauczy. To w kazdym razie super konspekt. Musi sobie wydrukowac i codziennie przed snem przeczytac:) Calusy dla waszej calej cudownej 4-ki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie to się obraził! Widać coś mi nie wyszło:-(

      Usuń
  15. No to jestem zawiedziona:( Bylam pewna za ma wiecej poczcucia humoru!

    OdpowiedzUsuń

prezent

był wrzesień 2008 roku. To było pierwsze badanie USG w 11 tygodniu. Rutynowe. Okazało się, że przezierność karkowa jest przekroczona znaczni...