poniedziałek, 26 października 2009

o! pamięci




Kiedy podczas pierwszych wizyt wszyscy przychodzili i mówili: Ja już nie pamiętam, kiedy mój/moja taki mały był- nie wierzyłam, jak można zapomnieć, że przecież zawsze się pamięta. A jednak, jak to zwykle bywa dopiero na własnej skórze przekonałam się, po raz kolejny zresztą na tej samej, że chyba ci wszyscy mieli rację. Pamięta się uczucie, ale nie pamięta się wyglądu, tej małej wielkości. Dzisiaj znalazłam te zdjęcia i rzeczywiście zdałam sobie sprawę, że jeszcze paru innych rzeczy nie pamiętam, a szkoda. Także tych swoich, nie mnie jako mamy, bo teraz to już tylko jestem mamą i chyba muszę po mału nad tym pracować, żeby znowu może być bardziej sobą z wcześniej niż tylko mamą.Ale coś już takiego jest w tej funkcji, że przestawia się na inny trochę tor i niby dalej jestem Kasia vel. kate tylko procentowo to nie wiem jakby to określić, czyli ile jest mamy, a ile Kasi. Dobrze by było chyba 50/50, ale czy tak jest to...nie pamiętam. Będę jednak pracować nad zachowaniem zdrowej równowagi. Muszę o tym pamiętać.

6 komentarzy:

  1. O rany ale ten malutki Paczek wyglada idetycznie jak nasza Pyza kiedy byla taka malutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze powiedziawszy to jak oglądam wasze i nasze zdjęcia to tak sobie już kiedyś pomyślałam, że chyba są do siebie jakoś podobne- myślę głównie o ustach, wydaje mi się, że maja identyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi no ja tez tak patrze i mysle ;) I jedno uszko tez maja odstajace, tylko unas lewe ;)
    One to chyba maja w genach, ze sa ogolnie do siebie podobne. Ciekawe tylko czy to sie tyczy wszystkich dzieci z TS ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu... nie zgadzam sie z Twoim wypowiedzeniem, że jesteś TYLKO MAMĄ... to nie prawda...jesteś AŻ WSPANIAŁĄ MAMĄ i pamietaj, że nie każdy ma szanse nią być! Fakt, że od momentu narodzin Zuzki a może nawet i wcześniej zmieniłaś sie ale TYLKO NA LEPSZE! Wydaje mi się, że bycie tak fantastyczną Mamą Zuzki vel.Pączka nie ujęło niczego z dawnej Kate :-))) pozdrowienia :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Kejti. Ponieważ jutro mam trochę szalony dzień to już dziś życzę Ci wszystkiego najlepszego! To Twoje pierwsze urodziny jako 100% mama. Do zobaczenia wkrótce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla mamy Zuzi z okazji urodzin, niech Zuzia da dzisiaj poświętować :)

    OdpowiedzUsuń

prezent

był wrzesień 2008 roku. To było pierwsze badanie USG w 11 tygodniu. Rutynowe. Okazało się, że przezierność karkowa jest przekroczona znaczni...