czwartek, 9 maja 2013

cytaty

Zuza zjeżdża na ślizgawce głową w dół.
Mama: Zuza co ty robisz?!?
Zuza: No co zmieniam styl jazdy!!

Przypadkowa pani na placu zabaw do Zuzi: Ty to jesteś chyba niejadek?
Zuza: Nie, ja jestem dziewczynka!

Oglądamy wczoraj z Zuzą wieczorem TV. Nagle pojawia się na ekranie Michał Żebrowski.
Zuza: Ładny jest ten pan, co nie? Taki młody! Podoba mi się.
No mi też się ostatnio podoba i dlatego mnie to ujęło, bo poczułam, że to moje geny, taki sam gust. Dobry oczywiście.

Zuza weźmie udział w konkursie recytatorskim. wybrałam dla niej wierszyk o kotku Tuwima, ale nie przypadł jej do gustu. Wybrała "Bambo". Wybór dość kontrowersyjny, ale przystałam na to. Tekstu nauczyła się w pięć minut- dosłownie. Wcześniejszego "Kotka" uczyłyśmy się cały dzień bez większych efektów. Teraz jednak pojawił się problem, bo zuza stwierdziła, że ona już doskonale ten wiersz umie i nie będzie już go ćwiczyć , dopracowywać, bo powie go dopiero na konkursie! Podobno wczoraj prezentowała go wszytskim paniom w przedszkolu i powiedziała mi, że pani Sabinka mówi, że wygra na pewno, więc tym bardziej nie będzie go ćwiczyć aż do dnia konkursu. Trochę mnie to niepokoi, bo trzeba by jeszcze dopracować pewne szczegóły, ale cóż gwiazda nie chce! Foch, podobno gwiazdy tak mają.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dość bystra! powiedziałabym, że jak na nasze ogarnianie jej wystarczająco!

      Usuń
  2. Grunt, to być pewnym siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie teksty dzieciaków. Ostatnio huśtam kuzyna córkę 3 latka i widzę że kuzyn sie na mnie patrzy że za wysoko. Pytam sie WIKI: Huśtasz się tak wysoko na codzień.. a WIKA odpowiada: Ciociu ja się Huśtam tylko w dzień w nocy NIE. To było takie oczywiste dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda,Żebrowski im starszy tym przystojniejszy!
    powodzenia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do konkursu jeszcze trochę, ale mam nadzieję, że ktoś ją doceni, bo chyba warto

      Usuń
  5. Mm, tak Michał Żebrowski- przystojniaczek!:D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ładnie, dobrze, że ładnie o Panie Michale się wypowiedziała, bo ja ciągle pamiętam iż Leny Kravitz do gustu jej nie przypadł;)). A konkurs coś tam dla mnie ona zawsze jest wygrana, i nie ważne jakie będą głosy jury!!Mała gwiazda!!

    OdpowiedzUsuń

prezent

był wrzesień 2008 roku. To było pierwsze badanie USG w 11 tygodniu. Rutynowe. Okazało się, że przezierność karkowa jest przekroczona znaczni...