sobota, 27 kwietnia 2013

salut


15 komentarzy:

  1. wow !!!
    A gdzie to takie skinny jeans daja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. @adam wkradles się:-) piękna córka. Ps. Matka obzera się belgijska czekolada;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :) spodnie faktycznie rewelacja :) zapraszam do mnie :)
    www.mojamisia.bloa.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się cala stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wygląda w tym stroju:)A butów zazdrościmy!ostatnio chciałam kupić Oliśce jakieś dziewczęce i okazało się,że żadne jej na nogę wejść nie chcą przez te obrzęki(prócz tych 3 nr. większych),więc zostały nam tylko sportowe i kapcie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grazie! my też nosimy duże buty- rozmiar 26, jak na niecały metr wzrostu to dość dużo,ale cóż zrobić jak noga rośnie jak płetwa, a do tegeo opuchnięta.

      Usuń
    2. U nas też ten problem , ale im Pyza starsza tym łatwiej każdy but wcisnąć ;)

      Usuń
  6. Witajcie, jako wierny podglądacz wspomniałam o Was u siebie: http://moravia-tehotenstvi.blogspot.cz/2013/04/liebster-blog-award-22.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Calineczka!! Adam to dla Ciebie zrobił:))!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No foto tak ubranie nie sama ja ubtalam to stara fota

      Usuń
    2. O czynie jakiego dokonał czyli włam:)) pisałam!!

      Usuń

prezent

był wrzesień 2008 roku. To było pierwsze badanie USG w 11 tygodniu. Rutynowe. Okazało się, że przezierność karkowa jest przekroczona znaczni...