poniedziałek, 2 kwietnia 2012

zasłyszane, czyli dialogi znów

Mamy obecnie gości- babcię Basię i Kevina. Babcia Basia mówi do Zuzi:
- Zuziu musisz mi przygotować łóżko. Wiesz takie dmuchane łóżko, musisz mi nadmuchać z tatusiem takie specjalne łóżko ( było gęsto od tego dmuchanego łóżka, żeby niby Zuza wiedziała dokładnie, o co chodzi).
Zuza odpowiada: chodzi ci o materac? tak?

Trzeba było od razu po ludzku mówić.

A propos "ludzkiego mówienia". Kevin mówi tylko po angielsku. Zuza wstaje rano, biegnie do niego do pokoju i pyta: Jak Ci się spało Kevin? Dobrze?
Babcia Basia przetłumaczyła Kevinowi, na co Kevin odpowiedział po polsku: Tak.
Zuza przybiega do mnie do pokoju i mówi: W końcu Kevin normalnie gada!

Uf, kamień z serca nie trzeba się silić.

Ciocia Ola prowadzi z Zuza dyskusję na temat dbania o zęby.
Ola: A ty Zuzia myjesz zęby?
Zuza: Tak codziennie.
Mama: Tak, ale musimy iść do dentysty, żeby sprawdzić czy wszystko jest  w porządku. Pani dentystka powiedziała, że zrobi ci takie fajne kolorowe zęby.
Zuza: Jak rainbow? (czyt. tęcza;-))
Ola: O ja też bym chciała takie kolorowe zęby od pani dentystki.
Zuza po namyśle: Jednak wolę mleczne zęby!

Czyli do dentysty nie idziemy, bo po co jakieś kolorowanie, fluorowanie, mleczne są cool!

Zuza do mamy: Chodź się ze mną bawić, proszę.
Mama: zaraz, dwie minuty.
Zuza: no chodź już, błagam cię!
Mama: no Zuza zaraz.
Zuza: Mama, błagam cię o litość!!!

To ostatnie to jest szał ostatnich dni. Rozbraja mnie totalnie to " błagam o litość!". Więc zazwyczaj się poddaję i udaję, że jestem " Rainbow dash" albo " apple jack"


4 komentarze:

  1. kate :-) coś brak tych dialogów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezła aparatka z tej Waszej Zuzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałaś napisać jak Zuza mi ostatnio powiedziała, cytuję: "Megi strasznie się cieszę, że Cię widzę. Ty jesteś taka pogodna i radosna:)))". I just love it:)))))!!Uwielbiam Zuzę i te je super teksty!!

    OdpowiedzUsuń

prezent

był wrzesień 2008 roku. To było pierwsze badanie USG w 11 tygodniu. Rutynowe. Okazało się, że przezierność karkowa jest przekroczona znaczni...