piątek, 13 kwietnia 2012

kiedy pękosz?

co bym nie zapomniała, że zamienianie się w słonia tak boli. I to jakoś bardziej za drugi m razem, przynajmniej mnie. Może dlatego, że się wie, co go czeka, może dlatego, że człowiek starszy, może dlatego, że teraz w brzuchu słonia siedzi facet, a oni zawsze są źródłem samych kłopotów. Tak czy siak. Odliczam z niecierpliwością, bo normalnie ani siedzieć, ani leżeć, ani chodzić, ani jeść, ani gotować, ani  w ogóle nic. Jedyne co czuje to nieustające pragnienie, tylko nie potrafię do końca zdefiniować, co bym piła- czy mleko, czy gorzka herbatę, czy co? No dobra najbardziej to piwo, ale tego mi nie wolno, a ssanie też mam nieziemskie, jak nigdy, widać , ze przekorny facet w środku. Na drugim miejscu jest Fanta. Cola- wcale- czyli jest szansa, że tym razem będzie podobny do mnie, a nie kolejny klon taty. Chociaż Zuza wczoraj zakomunikowała, że Antek będzie podobny do niej, czyli następny klon- nie mój;-)
No nic trzeba mi odliczać dalej i odpowiadać na pytania: Kiedy pękosz?( to pytanie notorycznie zadaje mi pani w sklepiku pod blokiem, jak kupuję chleb, już nawet zaproponowałam jej, że taką kartkę sobie na czoło przykleję- że gdybych ja to wiedziała, to bych była szczęśliwa;-)))
Pozostaję więc z pytaniem: Kiedy pękosz?
PS. Strzelę sobie jeszcze jakąś fotę, to zobaczycie słonia z ludzką twarzą;-))

11 komentarzy:

  1. Fota jest konieczna , bo jeszczem nie widziola slonia z ludzka twarza ;)))
    Ps. trzymamy kciuki za to pekanie !

    OdpowiedzUsuń
  2. To musza sam coś wstawić koniecznie,bo widok jest bezcenny i nie zamierzam go już nigdy powtorzyc

    OdpowiedzUsuń
  3. a to kiedy pękosz?



    hahahahaha :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No niby 10 maja,ale wiadomo może być wcześniej-i wish,:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziołszka! Godom Ci sam Ty nie pękoj za szybko tylko cierpliwie czekoj na tego syna swego jedynego :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. ola juz pekła także czekam na wiesci od Ciebie
    ::)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to slyszalam, a mialysmy razem pekac;-) cos sie pospieszyla, a do tego falstart bo cesarka!!;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. No miałysmy razem na fpilkach skakać:-)i kanapkami czestowac mężów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pękoj dziołcha pękoj:))) Czekamy!!! Obstawiam przyszły tydzień!! Może być 25 kwietnia, ładna data!!!!! Antek pamiętaj 25 kwietnia i PĘKOSZ!!!!

    OdpowiedzUsuń

prezent

był wrzesień 2008 roku. To było pierwsze badanie USG w 11 tygodniu. Rutynowe. Okazało się, że przezierność karkowa jest przekroczona znaczni...