sobota, 20 lutego 2010

1:57


Rok temu o tej porze moje życie zmieniło się całkowicie. Do dziś żyję jakgdyby obok siebie sprzed 1:57. Bo jestem już nie tylko KAsią, ale mamą Kasią z naciskiem na to pierwsze. Mam wspaniałą córkę, która codziennie uczy mnie wszystkiego i aż czasami mi wstyd, że ja mogę nauczyć jej tak niewiele, bo ona pomimo swojego roku jest o wiele mądrzejsza. Wierzę, że przed nami jeszcze wiele takich rocznic 1:57 i mam nadzieję, że nigdy nie zapomnę, o której godzinie urodziła się moja córka;-)A jakoże urodziny tego roku będą dwuczęściowe, pierwsza część jest szkocka , więc Happy Birthday Susie your mummy and daddy;-) love you;-)))))

7 komentarzy:

  1. sto lat sto lat ...... duzo zdrowka i radosci zyczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gorące buziaki z okazji pierwszych urodzinek :-)))
    Kochamy Cię mocno :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Zuzki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego nalepszego dla Zuzi, aby kolejny rok był radośniejszy i przynosił Tobie i Twoim rodzicom dużo szczęścia i miłości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Zuzy

    OdpowiedzUsuń
  6. a co do pamiętanie godzin urodzin,ja pamiętam jeszcze Ola 12:40, Zosia 13:30 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto sto lat niech żyje żyje nam:))))). Jeszcze raz Zuzu sto lat i dużo radości:) życzy ciocia Megi wujek Łut kuzyn Kostek i ich psiurek Szczepurek:)). Już się nie możemy doczekać spotkania:)).Buziole:)))))!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

prezent

był wrzesień 2008 roku. To było pierwsze badanie USG w 11 tygodniu. Rutynowe. Okazało się, że przezierność karkowa jest przekroczona znaczni...